.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند. این سبزی باعث حذف عینک می‌شود
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند.(ادامه)
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد. گوشت از شما، شوک از ما!(بخوانيد)
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ابدا سبد کالری معیشت کارگران دستکاری نشده است و هر نظری را که انستیتو تغدیه که قانون‌گذار مشخص کرد، مشخص کند «علی رأسی و عینی» است. کف حقوق کارگران ۲۵ میلیون تومان می‌شود؟
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ابدا سبد کالری معیشت کارگران دستکاری نشده است و هر نظری را که انستیتو تغدیه که قانون‌گذار مشخص کرد، مشخص کند «علی رأسی و عینی» است.(ادامه)
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت. آیت الله لاریجانی؛ بیرقدارعلویان در عرصه پیشرفت
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت.(ادامه)
مرد جوان که در جریان یک درگیری در مغازه سمساری مرتکب قتل شده بود در دادگاه محاکمه شد. شوخی بی‌جا باعث قتل شد
مرد جوان که در جریان یک درگیری در مغازه سمساری مرتکب قتل شده بود در دادگاه محاکمه شد.(ادامه)
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد. آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده برگزار شد
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد.(ادامه)
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود». دستاورد‌های شهید «فخری‌زاده» که از آن بی خبرید
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود».(ادامه)
فیلم/ دانشمندی که با شهادتش به جامعه علمی کشور آبرو داد!
امروز ۸ آذر سالروز شهادت فیزیک‌دان و دانشمند هسته‌ای شهید مجید شهریاری است.(ادامه)
دانشمندان در بررسی‌های خود روی سیاره عطارد دریافته‌اند که ممکن است یخچال‌های نمکی این سیاره امکان پشتیبانی از حیات را داشته باشند. حیات فرازمینی در نزدیک‌ترین سیاره به خورشید
دانشمندان در بررسی‌های خود روی سیاره عطارد دریافته‌اند که ممکن است یخچال‌های نمکی این سیاره امکان پشتیبانی از حیات را داشته باشند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی را بر باد داد، گفت: نتایج مناسباتی دشمن با طوفان‌الاقصی به هم خورد. جلیلی: طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی را بر باد داد
نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی را بر باد داد، گفت: نتایج مناسباتی دشمن با طوفان‌الاقصی به هم خورد.(ادامه)
جایزه مدیریت محیط زیست جهان اسلام برای اولین بار به ایران رسید. کسب جایزه مدیریت محیط زیست جهان اسلام برای اولین بار برای ایران
جایزه مدیریت محیط زیست جهان اسلام برای اولین بار به ایران رسید.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد. رهبر انقلاب: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد / آمریکا سیاست هفته اخیر رژیم صهیونیستی را تنظیم می‌کند / بمباران‌ها باید فوراً متوقف شود(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد.(ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
ٰٰدانشمند هلندی در چند روز گذشته درباره احتمال وقوع زلزله بزرگ و سونامی، توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است. هشدار زمین لرزه بزرگ و سونامی تا چند روز آینده!
ٰٰدانشمند هلندی در چند روز گذشته درباره احتمال وقوع زلزله بزرگ و سونامی، توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.(ادامه)
قابلیت مقابله با انواع خاص موشک‌های هایپرسونیک را داریم/ سامانه باور ۳۷۳ پاسخگوی تهدیدات فضایی است/ امکانات ویژه‌ای برای مقابله با موشک‌های بالستیک داریم/ با دفاع لیزری بعضی از تهدیدات را ناکام می‌گذاریم ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی هوایی ارتش از ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین خبر داد و گفت: به زودی از جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی رونمایی می‌شود. ساخت هواپیمای بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش
فرمانده نیروی هوایی ارتش از ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین خبر داد و گفت: به زودی از جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی رونمایی می‌شود.(ادامه)
برای اولین بار در ایران و چهارمین بار در جهان، جراحی موفقیت آمیز پیوند سر به همت پزشکان ایرانی‌ انجام شد. برای چهارمین بار در جهان؛ جراحی موفقیت آمیز پیوند سر
برای اولین بار در ایران و چهارمین بار در جهان، جراحی موفقیت آمیز پیوند سر به همت پزشکان ایرانی‌ انجام شد.(ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
آلبرت اینشتین با وجود ترغیب ایالات متحده به «اقدام سریع» در ساخت اولین بمب هسته‌ای، بخشی از این پروژه موسوم به «پروژه منهتن» نبود. دانشمندی که در ساخت اولین بمب هسته‌ای حاضر به کمک نشد
آلبرت اینشتین با وجود ترغیب ایالات متحده به «اقدام سریع» در ساخت اولین بمب هسته‌ای، بخشی از این پروژه موسوم به «پروژه منهتن» نبود.(ادامه)
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند از مقامات وزارت علوم گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند. رحیم پور ازغدی : وزیر علوم «نفهم» است و مزخرف می‌گوید؛ پیداش کنم کتکش می‌زنم
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند از مقامات وزارت علوم گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند.(ادامه)
ملت ایران تمام فشارها را خنثی کرده/ هیچ کسی امروز نمی‌تواند از واردات و صادرات ما جلوگیری کند/ امن ترین خطوط کشتیرانی متعلق به ماست / ملت ایران تمام فشارها را خنثی کرده است ....(خبر)
(ادامه)
اخترشناسان به خوبی می‌دانند که خورشید به آرامی در حال فروزان‌تر شدن است و در یک میلیارد سال آینده یا همین حدود، زمین را برای زندگی بیش از حد داغ می‌کند. ایده عجیب یک دانشمند برای حل مشکل گرمایش زمین
اخترشناسان به خوبی می‌دانند که خورشید به آرامی در حال فروزان‌تر شدن است و در یک میلیارد سال آینده یا همین حدود، زمین را برای زندگی بیش از حد داغ می‌کند.(ادامه)
خبر فوت دکتر فیروز نادری، از مدیران سابق سازمان فضایی آمریکا را خواهرزاده او در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است. فیروز نادری، مدیر سابق ناسا، درگذشت
خبر فوت دکتر فیروز نادری، از مدیران سابق سازمان فضایی آمریکا را خواهرزاده او در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است.(ادامه)


رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان، ایران و ترکمنستان را خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار خواندند. ایران و ترکمنستان خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار هستند/ جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری با ترکمنستان در بخش راه و حوزه انرژی است(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان، ایران و ترکمنستان را خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار خواندند.(ادامه)
پسر شهید محسن فخری‌زاده بخشی از روایت نویسنده کتاب «تویی که نشناختمت» درباره این شهید را منتشر کرد. درسی که شهیدفخری‌زاده به جوانان داد
پسر شهید محسن فخری‌زاده بخشی از روایت نویسنده کتاب «تویی که نشناختمت» درباره این شهید را منتشر کرد.(ادامه)
سپیده بابایی دارنده مدال نقره کشتی آلیش قهرمانی آسیا در ازبکستان، مدال خود را تقدیم به شهید حسن تهرانی مقدم کرد. بانوی ملی پوش کشتی آلیش مدال آسیایی‌اش را تقدیم شهید تهرانی مقدم کرد
سپیده بابایی دارنده مدال نقره کشتی آلیش قهرمانی آسیا در ازبکستان، مدال خود را تقدیم به شهید حسن تهرانی مقدم کرد.(ادامه)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد. خطای راهبردی برخی مسئولان گذشته به آموزش و پرورش خسارت‌ زد/ باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم/ / نباید به مدارس دولتی کم‌اعتنایی شود/ برون‌سپاری آموزش معنایی ندارد(خبر)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد.(ادامه)
سفر به ماه همیشه یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌های بشری بوده و شاید به همین دلیل بودکه ژرژ ملیس، موضوع و عنوان اولین فیلم بلند سینمایی تاریخ بشر را به این قضیه اختصاص داد هیچ کسی به ماه سفر نکرد؛ آیا بزرگ‌ترین لحظه تاریخ بشر جعلی است؟
سفر به ماه همیشه یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌های بشری بوده و شاید به همین دلیل بودکه ژرژ ملیس، موضوع و عنوان اولین فیلم بلند سینمایی تاریخ بشر را به این قضیه اختصاص داد(ادامه)
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است. فواید قابل توجه روزه برای سلامتی
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 27 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.